Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

donderdag 28 mei 2015

#hakenvoorbootvluchtelingen 2.1


Het roze dekentje heeft t gehaald...  Makkie;)


Dus... nu heb  ik nog tot dinsdag/woensdag.....?
Ehm....Ik kan t altijd proberen nietwaar.....


We hebben wat afgehaakt met elkaar! Gisteravond op ons freubelavondje verzamelden we de werkstukken die mee gaan naar Malta!
Met elkaar echt iets doen! Wat voelt dat goed!


Als je t leuk vindt om te zien wat er nog meer (qua haken en breien) vanuit Zeewolde op weg gaat naar Malta...
Kijk dan eens op: de breierij

Aanvulling: 
Zondagavond het 5e en (voorlopig) laatste dekentje is klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten