Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

vrijdag 17 april 2015

De metamorfose....

In de afgelopen weken zijn zo langzamerhand de veranderingen hier in huis wel merkbaar geworden.... Alles (qua muren en plafonds) zit weer fris in de verf en de woonkamer met de nieuwe kleur is er echt op vooruit gegaan...
De muur die voorheen bruin - was....de verf had als naam een Afrikaans land dat klonk destijds goed en leek precies de goeie kleur te zijn maar wat was ie lelijk.  ;) - is nu licht grijs en sjonge wat is dat een verbetering.
Zaten we dus voorheen op bruintinten, gaan we nu wat meer in de grijzen...
De 'poef' die ik destijds bij de kringloopwinkel scoorde kreeg dus, na eerst te zijn opgeleukt met een bruine 'tweed' hoes, nu een hoes in het leuke grijze sparkle garen.


Ook een oud eiken tafeltje heeft een grijze laag gekregen.... 


Een paar nieuwe kussens op de (tja nog steeds bruine) bank en t lijkt al heel wat.
Nu het schilderen klaar is kan ik weer verder gaan met haken  ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten