Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

zondag 16 november 2014

CAL 2014

Het was een project.... 
De crochet along.... T duurde mij destijds (met niet veel ander haak/breiwerk onderhanden) allemaal veel te lang... Telkens een week wachten en dan soms alleen 3 toeren stokjes... Nee dat was mijn ding niet... ;) 
Ik zocht de Engelse versie op en haakte me gestaag door de patronen heen... Tot ik ineens allerlei andere 'dingen' zag, en ook wilde doen.... 'even' tussendoor... De CALdeken ging in een tas en zou later wel weer opgepakt worden.
En dat later was dus nu, na de zomer.... Nu is de deken klaar, nog niet geblokt... Maar zo vers van de haaknaald...

                                            

Ehm wat zal ik nu eens gaan doen... Natuurlijk de Scheepjeswol CAL....
Wordt dus vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten