Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

zondag 7 september 2014

Vakantie 2014!

Het toppunt van vakantie.... Lekker rustig aan doen en doen wat je leuk vindt! 
Dit jaar voor het eerst sinds 32 (!) jaar weer samen op vakantie... Lekker twee weken samen op 'onze' vertrouwde camping en aansluitend nog een week met mijn 3 zussen en zwagers en 1 broer en schoonzus kamperen in Bretagne.
Natuurlijk met onze (gepimpte) caravan...

In de eerste twee weken heb ik heerlijk kunnen haken, overdag in het zonnetje en soms 's avonds in de caravan.... Ik haakte allerlei 'schalen' die ik daarna verstevigde en in de Franse zon liet uitharden....



En de laatste week..... Is nog in volle gang....
Bijpraten, lachen, herinneringen ophalen, tips uitwisselen, leuke dingen ondernemen, soms samen koffie drinken, eten, er op uit.... én natuurlijk zo nu en dan wat haken..... ;) Kortom genieten....



En dit is het resultaat... Tot nu toe... Nog twee werkstukken zijn gehaakt maar zullen later verstevigd worden....
Ik geniet nog heel even door... 
Deze week het springtij in Bretagne meemaken....bijzonder...

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten