Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

zondag 28 september 2014

To do....

Heerlijk.... de herfst en de winter in aantocht.... Heel veel avonden om te haken en breien. 
De omslagdoek in verlopende kleuren (zie vorige bericht) laat ik liggen tot t voorjaar...het is nu de tijd voor wol en 'winters' werk... 

En ja het is tijd voor een project, twee zelfs... Ik heb me opgegeven voor een 'mystery blanket' én ik ga mee doen aan een CAL met verschillende granny squares... Helemaal leuk! Tussendoor ga ik dan wat liggend werk af maken en wellicht nog wat mutsen breien....

Voor de oudste kleindochter een poncho gehaakt... En een gebreide colsjaal en een muts erbij.
(De muts op de foto is later vervangen door een beter passend exemplaar)


De schaal uit het vorige berichtje is als cadeautje naar schoonzus gegaan.. voor haar 60e verjaardag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten