Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

donderdag 27 februari 2014

Haken, breien en spinnen...

De afgelopen weken heb ik veel breiwerk gedaan.... even wat anders tussendoor na heel veel haakwerk. Inmiddels wat breiwerk afgemaakt dus er komt weer wat ruimte voor (nieuw) haakwerk.
In de afgelopen week weer een hele leuke deken langs zien komen.... maar ik begin er (nog) niet aan want ik zit goed op schema met eerst maar eens afmaken wat er nog ligt.


M'n CAL deken begint ook al echt een deken te worden, heerlijk zo'n werkstuk, je pakt t en gaat gewoon verder waar je gebleven bent...net zoals mijn zigzag exemplaar trouwens.....daar hou ik van!

Wat ik wel heb gedaan (...tussendoor....) is het spinnenwiel dat van mijn moeder was (ik nam het mee want ik kon t niet over mijn hart verkrijgen het naar de kringloop te brengen) van zolder gehaald. Ik had er destijds een flinke (jute)zak met ongesponnen wol bijgekregen en een hele serie bollen - door haar gesponnen - met enkele draad en wilde dus in elk geval de al gesponnen bollen gaan twijnen en gebruiken en wellicht het spinnen eens gaan uitproberen.

Even afstoffen, een nieuwe snaar (aandrijving) erop en uitproberen maar.... ;)
Dat wordt nog wel even een dingetje want dat gaat zo maar niet...
wordt ongetwijfeld nog vervolgd...




Wat een heerlijk (lente)weer de afgelopen dagen he? 



en nu het regent staan deze vrolijke bloemetjes even lekker buiten....

(ik heb de bloemetjes buiten gezet.... ;)  )






2 opmerkingen:

  1. Wat leuk Caroline. Ik wist niet dat jij hem had. Succes er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hè? Op zolder achter t luik. Ik hoop dat t wat wordt😉

    BeantwoordenVerwijderen