Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

woensdag 1 januari 2014

Project in volgende fase.....

Het project dat begin 2013 begon met het aanschaffen van de kleurtjes katoen.... Gaat net op t nippertje van 2013 over in de volgende fase.... Vanavond haakte ik het laatste rondje 'om' met wit en maakte daardoor de vierkantjes af!
Na gisteravond de hele avond te hebben zitten afhechten....( echt, ik had t heel lang vol gehouden om direct af te hechten) had ik nog een stapel van 26 rondjes die nog vierkantjes moesten worden...
Nu dat gelukt is ( in 2013) kan ik - naast de 'crochet along' beginnen met het rangschikken en aan elkaar haken van alle squares....
Even een laatste foto....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten