Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

woensdag 27 november 2013

zoveel leuke ideeën....

Telkens als ik een beetje rondkijk op het internet, zie ik wel weer iets waarvan ik denk 'Oh dat is leuk om te maken'... waarschijnlijk heel herkenbaar want ik lees 't ook bij anderen.
Zoveel mogelijkheden. Wat voor mij belangrijk is, is dat ik niet teveel verschillende dingen tegelijk heb 'liggen'.  Het is zo leuk om iets 'nieuws' meteen uit te proberen... maar er liggen altijd nog wet wat projecten die (nog....) niet af zijn.

De afgelopen tijd ben ik bezig geweest met mijn sterren... Ik heb er lekker op los gehaakt en al hakend ontstonden er allerlei variaties. Voor een aantal patroontjes klik hier.



Tijdens een zeer geslaagd weekendje weg met 6 vriendinnen hebben  we met elkaar sterren gehaakt, het was een mini workshop... zo nam iedereen (in elk geval 1) ster(ren) mee naar huis
Ook de sfeerlichtjes deden mee, echt iets voor deze tijd van het jaar!
Als cadeautje voor deze vriendinnen maakte ik (vooraf) allerlei verschillende (kleur/wit, patroon) en  mochten zij kiezen welke naar hun smaak t mooist was. Tijdens het weekendje  hebben we ze eerst gebruikt en na afloop gingen ze met de verschillende vriendinnen mee.

en natuurlijk mijn 'rondjes' dat gaat op de achtergrond gewoon door.... ;)




2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige sterren en sfeerlichtjes! Heb je het patroon van de sterren zelf bedacht of is daar een patroontje van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Ans als je een beetje naar beneden schrolt.. kom je vanzelf bij (een aantal patronen van) de sterren uit...

      Verwijderen