Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

vrijdag 13 september 2013

Lamp in 't toilet...

Voor het lampje in 't toilet wilde ik een leuke oplossing... Het is een min of meer nostalgisch lampje wat me aan vroegere tijden doet denken....
Omdat ik destijds geen witte kon krijgen had ik een okergeel exemplaar gekozen... Ook de binnenkant heeft die kleur dus op onze toilet is t altijd 'zonnig' (als de lamp aan is...)
Na zoveel jaren wilde ik toch graag eens iets anders maar... Als er één lampenkap makkelijk is voor een gehaakte cover....is t deze wel!
Dus aan de slag en tada.... Dit is m geworden... Ik ben d'r blij mee!

Gelijk de laatste ronde hanger op t (nog kale muurtje) gehangen.... Leuk!

Muurhanger 4.0

Geen opmerkingen:

Een reactie posten