Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

vrijdag 20 september 2013

Kleurrijke armbandjes en Muurhanger 5.0

Al langs zien komen op het internet...maar hé veel te druk met van alles.... deze schattige armbandjes....
nu ik zag dat een koorvriendin deze armbandjes gaat haken met een doel, vind ik het leuk om daar aan mee te doen... lekker variëren met kleurtjes....daar hou ik n.l.wel van ;)



Inmiddels ga ik rustig door met het haken van mijn raam/muurhangers... ik krijg zulke enthousiaste reacties dat er een aantal mensen zijn die er graag één zouden willen hebben....
Intussen vind ik ze zelf eigenlijk elke keer weer zó mooi geworden, dat ik moet oppassen dat ik er niet teveel in mijn huis hang...
Deze bijvoorbeeld is naar mijn smaak heel mooi uitgevallen....

                               


Geen opmerkingen:

Een reactie posten