Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

donderdag 20 juni 2013

Haken, het kan weer!

December 2012.... Hier begon het eigenlijk allemaal mee.... al maandenlang lag het zpagetti garen klaar... al verschillende keren was ik begonnen maar had het direct weer uitgehaald omdat ik het niets vond... Nog steeds ben ik er niet erg enthousiast over...maar heb op deze manier een plekje extra voor wol e.d.
Daarom maar weer eens wat 'wol' aangeschaft en (aangestoken door dochter) begonnen aan een 'granny stripe' Met winterse kleuren wilde ik -om te beginnen- maar eens een kleed voor Nola maken (ons hondje). Het patroon vond ik hier dit was een vertaling (wel zo makkelijk!) want oorspronkelijk stond het hier Gelijk maar even een speelkleedje gemaakt voor de kleinkinderen, natuurlijk een 'meisjes' en 'jongens'-variant... van een paar lekkere kleurtjes.....
En dat was het begin van een ontdekking (via internet) naar allerlei mogelijkheden en patronen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten